torstai 17. heinäkuuta 2008

Kohti Kalajokea

Piteåsta toivuttu eli suunta kohti Kalajoen SM -karkeloita. En olekaan poikkeuksellisesti käynyt tänä vuonna vielä yhdessäkään Suomen kisassa edes turistina eli täällä ollaan intoa täynnä kuin ilmapallot. Wagon pelitti Piteåssa hienosti ja kisahommia silmällä pitäen tarkoitus olisikin vain tehdä varikolla kevyt huolto ja säätää wheelie barsit astetta ylemmäksi isompien keulimisten toivossa. Tätä kirjoittaessani on myös epäselvää, että ajaako Super Pro ET puolta vai täyttä matkaa. No, sepä selvinnee lauantaihin mennessä ja meille käy kumpi vaan..

Viikonloppu on muutenkin hivenen poikkeuksellinen, sillä olen saanut houkuteltua kisoihin mukaan oman perheeni. Näin on tapahtunut sitten viimeksi vissiin vuonna kivi ja kuokka! Wheelie Wagon myös kuvataan V8 -Magazineen nykykunnossa pirssin historiikkijuttua varten. Olen pyytänyt toimittajaa tekemään jutun alkuperäisen rakentajan Lasse Ahlforsin ja nykykuntoon saattaneen Jari Laukkasen tarinoiden mukaan. Jos juttuun saadaan haastateltua vielä lukuisat muut autoa kuskanneet kisaheebot niin tiedossa on todella mielenkiintoista luettavaa! Kalajoen kisaan ilmoittautuneiden joukosta taitaa löytyä ainakin yksi aiempi omistaja eli Kenneth Mattfolk.

Ja sitten se vaikein asia...Sattuneista syistä olen käyttänyt Wagonia myyntipalstalla tuolla naapurimaan NITROZ -kauppapaikassa. Piteåssa autoa kävi katsomassa pari ostajakandidaattia, joista toinen oli Ruotsista ja toinen Norjasta. Kalajoen kisan jälkeen pitäisi osata päättää, että olenko valmis kauppahommiin aikuisten oikeasti tehdäkseni muiden asioiden toteutumisen mahdolliseksi. Vaikeaa puntarointia siis edessä.

Nähdään Kalajoella! Pepe

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Keulimisia vaan kuvioon;) - elä hyvä mies myy sitä hurreille tai norskeille... Saat vielä vihamiehiä Suomesta=D Paitsi jos hankit jotain parempaa tilalle!!? Mutta mitään "talonrakennusprojekteja" ei aseteta Wagonin edelle. JA piste=D